دانلود رمان بازی تمام شد - نویسنده شهره وکیلی


دانلود رمان بازی تمام شد اثر شهره وکیلی


بخشی از این رمان :


تمام روزنامه های برایتون خبر ربوده شدن مگی کوچولو را چاپ کردند ، و روزنامه اکو ضمن چاپ عکس زیبایی از او ، شرح کاملی از این حادثه را که تمام اهالی برایتون را تحت تاثیر قرار داده بود منتشر کرد .
علی همان طور که برای پلیس شرح داده بود ، برای ادواردهیوم ، خبرنگار روزنامه اکو هم شرح واقعه را گفت . او در حالی که به شدت ناراحت بود و از گریه های همسر انگلیسی اش ، جنی مک کارتی ، و حال خراب او اشفته به نظر میرسید ، در جواب خبرنگار که پرسید\"شما را ناراحت نمیکنم اگر شرح کامل گم شدن دختر کوچولویتان را بپرسم\" ؟ در حالی که سعی میکرد جنی را ارام کند گفت:\"مثل بیشتر یکشنبه ها دست مگی را گرفتم که به گردش ببرم . جنی خوشحال میشود من مگی را از خانه بیرون ببرم تا او کمی استراحت کند . ما هردو در طول هفته بیرون از خانه کار میکنیم . \"
جنی با صدای بلند گریه سر داد ودر ادامه صحبت علی گفت:\"ساعت 9صبح مگی را حمام کردم . لباس تازه اش را که پیرا هن رکابی چین دار ابی بود تنش کردم . کفش و جوراب سفیدش را پوشاندم . موهایش را شانه زدم . ساک لباس و شلوارش لاستیکی اش را اماده کردم و عروسکش را به بغلش دادم وانها رفتند . اما . . . . \"




برای دانلود رمان بازی تمام شد اینجا کلیک کنید