تجمیع الکترونیکی سوابق بیمه‌ای

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

تجمیع الکترونیکی سوابق بیمه‌ای
تعداد بازديد : 3116

تجمیع الکترونیکی سوابق بیمه‌ای

 

تجمیع الکترونیکی سوابق بیمه‌ای

 

مدیرکل نام نویسی حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی: افراد تحت پوشش این سازمان، برای تجمیع سوابق بیمه ای خود نیاز به مراجعه به شعب مختلف ندارند.
.
به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ آقای حسینی  افزود: فردی که در کارگاه های مختلف کار کرده است، برای تجمیع سوابق خود می تواند به آخرین شعبه محل پرداخت بیمه مراجعه کند و برای جمع آوری سابقه درخواست دهد.
 .
وی گفت: از دو سال پیش ،‌جمع آوری سوابق به صورت الکترونیکی و پس از درخواست فرد انجام و سوابق در کمتر از یک هفته تجمیع می شود.
 .
حسینی به بیمه شدگان تامین اجتماعی توصیه کرد پیش از مراجعه و ارائه درخواست برای تجمیع سوابق به سایت www.tamin.ir مراجعه و سوابق خود را مشاهده کنند .
 .
 .
حسینی همچنین تاکید کرد : افرادی که می خواهند بدانند که کارفرما برای آنان حق بیمه پرداخت کرده است یا خیر؟ می توانند به بخش رویت سوابق سایت تامین اجتماعی مراجعه کنند.
 .
وی افزود: این افراد در صورتی که مستنداتی درباره پرداخت نشدن سهم بیمه کارفرما داشته باشند، قابل رسیدگی است.
 .
حسینی در پاسخ به سئوالی درباره کم شدن تعداد برگه های دفترچه های تامین اجتماعی گفت: این دفترچه ها از ابتدا برای بیمه شدگان عادی ۱۵نسخه ، مستمری بگیران ۲۴ نسخه و بیماران خاص ۴۵ نسخه داشته است.
 .
وی افزود: میانگین مراجعه افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به مراکز درمانی ۱۱ بار در سال است.
بخش نظرات این مطلب
علیرضا
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/12/18 و 22:30 دقیقه ارسال شده است :
alie tamin
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید