دانلود بازی عصر اساطیر Age of Mythology

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

دانلود بازی عصر اساطیر Age of Mythology
تعداد بازديد : 3921

دانلود بازی عصر اساطیر Age of Mythology

دانلود بازی عصر اساطیر Age of Mythology

 

 

 

 

 


دانلود بازی عصر اساطیر Age Of Mythology


 

 

Age Of Mythology بدون شک بهترین بازی استراتژیک زمان خود بود زیرا با داشتن امکانات در سال ۲۰۰۲ توانست بهترین گرافیک و عالی ترین صدا گذاری ممکن را داشته باشد و در یک کلام می توان گفت این بازی با اینکه سال هاست که از عرضه ان می گذرد ولی همچنان بازی فوق العاده ایست و اگر آن را چندین بار هم بازی کنید باز هم خسته نخواهید شد. بازی Age Of Mythology در زمان خود توانست از وب سایت IGN امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند که همین امتیاز نشان دهنده قدرت و کیفیت بالای این بازی در زمان خود است و با اینکه ۱۱ سال از عرضه آن می گذرد اما طرفداران این بازی باز هم آن را بهترین می خوانند و با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز بازی استراتزیکی ساخته نشده که بتواند امتیاز بالایی در حد ۱۰ بگیرد.

 

صدا گذاری بازی بسیار عالی و بی نظیر است و در آن برای تمام شخصیت های اصلی بازی صداهای گوناگونی ساخته شده و حتی صدای بعضی از شخصیت های فرعی بازی Age of Mythology نیز متفاوت است و شما در آن هیچ صدای تکراری را نخواهید شنید همچنین موسیقی بسیار زیبایی نیز در زمان نبرد ها نواخته می شود که حالت یک نبرد افسانه ای را به بازی می دهد. داستان بازی Age Of Mythology در ۳ منطقه آتلانتیس، اسکاندیناوی، مصر و یونان جریان دارد که هر یک دارای نیروهای خاص با توان جنگی متفاوت هستند و علاوه بر تمام آن ها هر یک از تمدن ها دارای موجودات اساطیری و قدرت مندی هستند که بسیار کاربردی خواهند برد. در هر یک از تمدن ها خدایانی وجود دارند که قدرتی برتر از سایر اساطیر دارند و در نبرد های مختلف به کمک شما خواهند آمد. به عنوان مثال رعد و برق رئوس می تواند یک دشمن قدرت مند را نابود کند و یا ۴ کمان دار هایدیس می توانند از قلعه شما دفاع کنند. علاوه بر همه این ها با ارتقاع امکانات خود این امکان را دارید تا از قدبرت اساطیر کوچکتر نیز استفاده کنید و ارتش خود را قدرتمند تر از قبل کنید.

 


 

حجم فایل : ۱۷۳.۸۶ مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید