دانلود فیلم “۲۰۱۲” (آخر الزمان) با دوبله فارسی و لینک مستقیم

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

دانلود فیلم “۲۰۱۲” (آخر الزمان) با دوبله فارسی و لینک مستقیم
تعداد بازديد : 15267

دانلود فیلم “۲۰۱۲” (آخر الزمان) با دوبله فارسی و لینک مستقیم

 

 

دانلود فیلم “۲۰۱۲” (آخر الزمان) با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم علمی و تخیلی “۲۰۱۲” با دوبله فارسی ۲۰۱۲

با لینک مستقیم از سرور سایت و کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p

صوت دوبله به صورت جداگانه اضافه شد

 

 

نام فیلم: ۲۰۱۲ – ۲۰۱۲ | سال تولید: ۲۰۰۹ | ژانر: اکشن،ماجرایی،علمی تخیلی

منتشر کننده: گروه تخصصی ساروج | زبان: دوبله فارسی | مدت زمان فیلم: ۱۵۹ دقیقه

کیفیت: ۱۰۸۰p + 720pفرمت: MKV  | حجم: ۱.۲۳ + ۲.۸۰ گیگابایت

خلاصه داستان:

داستان فیلم ۲۰۱۲ مربوط به یک فاجعه آخرالزمانی است و روی موضوع مرگ زمین و یک تیم از بازماندگان این فاجعه تمرکز کرده است. کیوساک در این فیلم به نقش یک محقق ظاهر می‌شود که پس از وقوع یک فاجعه در زمین‌ و در حالی که بشریت در آستانه نابودی است، رهبری گروهی از بازماندگان را به عهده می‌گیرد.

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با فرمتMKV

حجم: ۲ گیگ

دانلود  لینک مستقیم

 

 

2012

 

دانلود نسخه ۷۲۰p با فرمت MKV

حجم: ۱ گیگ

دانلود لینک اصلی |  لینک کمکی

برای دانلود صوت دوبله فارسی به صورت جداگانه اینجا کلیک کنید (حجم: ۱۰۰ مگابایت)

 

 

پ.ن : دانلود این فیلم توصیه میشود ! در ضمن این فیلم از ان دسته فیلم هایی ست که غرب و هالییود برداشت های دینی
خودشون رو به آدم میدن ! پس با دقت این فیلم رو نیگا کنید و دروغ های فیلم رو به خاطر بسپرید !
رولند امریش در کار تازه‌اش پا را فراتراز کارهای قبلیش گذاشته و تصاویری از ویرانی تمدن شهری خلق می‌کند که مشابه آن
تا پیش از این در هیچ فیلم سینمایی‌ای به نمایش درنیامده است. همه مردم جهان به استثنای ۴۰۰ هزار نفر محکوم به یک مرگ تلخ و سخت می شوند. این فیلم اگرچه بر اساس پیش گویی اقوام مایایی ساکن در نواحی مرکزی آمریکا ،که این سال را به عنوان پایان جهان انتخاب کرده اما با استفاده از مضمونی علمی – تخیلی داستان را به پیش می برد.

فیلم ۲۰۱۲با صحنه هایی از اتعاشات عظیم و غیرعادی خورشید که به سوی زمین روانه می شود، آغاز می شود. یک محقق هندی
برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ متوجه اینق آمریکایی در میان می گذارد.

این فیلم یک دیدگاه نه چندان دینی را عرضه می کند و در یکی از صحنه های فیلم هم به وضوح نشان می دهد:
(( دوربین کاتولیک ها را نشان می دهد که در واتیکان در حال عبادت هستند که ناگهان آب از سقف کلیسا و از وسط یک نقاشی دینی که اتصال خدا و آدم را نشان می دهد درست از محل اتصال انگشت آدم و خدا به هم فرو می ریزد … و در جایی دیگر معبد بوداییان هم به شکلی مشابه در هم می شکند.))
این فیلم با فاصله کمی از فیلم آخرالزّمانی «Nowing» ساخته و اکران شده است. فیلمی که دو ماه قبل اکران این فیلم به نمایش درآمد که ماجرای عروج نو تولد یافته‌های مسیحیان پروتستان قبل از ظهور حضرت مسیح و بازگشتشان به زمین پس از واقعه آرمگدون را به نمایش می‌گذاشت. این سلسله سر دراز دارد و درازای ساخت این آثار احتمالاً به جاری بودن موضوع آخرالزّمان گرایی و مفتوح بودن پرونده این موضوع نزد سران پشت پرده تأسیس نظم نوین جهانی و مقابله کننده با جریانات پر قدرت فرهنگی و تمدنی دینی در شرق اسلامی باز می‌گردد.
سینمای غرب، موضوعات مطلوب استراتژیست‌های غربی و مردان عرصه سیاست را تازه و داغ نگه می‌دارد. پیش از این هم با همین عنوان «۲۰۱۲ روز قیامت» فیملی ساخته شد به پیش‌بینی‌های انجیلی‌ها درباره واقعه آرمگدون برمی‌گردد. منابع دیگری هم از وقوع حوادثی بزرگ و غیر قابل تصوّر طی سال‌های نزدیک و آینده خبر داده‌اند. چند سال پیش و در آستانه قرن جدید، وقتی که از طریق مطالعات ژنتیک در یک مرکز آمریکایی گوساله سرخ مویی به دنیا آمد، آقای ریچارد لندز، استاد هزاره شناسی و آخرالزّمان‌گرای دانشگاه بوستن در آمریکا اعلام کرد: «به دنیا آمدن این گوساله همان چیزی است که انتظار آن را می‌کشیدیم. حالا می‌توانیم جنگ آخرالزّمانی را آغاز کنیم».

 

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید