انتخابات در ساوه و زرندیه به دور دوم کشید

نیاز به جذب نویسنده

خوش آمدید

ما برای ارتقای سطح علمی سایت نیاز به چند نویسنده در رشته های دانشگاهی (همه رشته ها) داریم لذا از کسانی که تمایل دارند از طریق سایت یا از طریق تلگرام به ایدی safari_ums17@  تماس حاصل بفرمایید.

با تشکر

انتخابات در ساوه و زرندیه به دور دوم کشید
تعداد بازديد : 10604

انتخابات در ساوه و زرندیه به دور دوم کشید

نتایج قطعی آرا در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه

 

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به دور دوم کشیده شد.

به گزارش فارس، با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، شهلا میرگلوبیات و محمدرضا منصوری به دور دوم انتخابات راه یافتند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۱۲۲ هزار و ۶۲۴ آرای صحیح ماخوذه، شهلا میرگلوبیات با کسب ۲۳ هزار و ۸۸۱ رای و محمدرضا منصوری با کسب ۲۲ هزار و ۷۶۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.

نماینده انتخابی باید ۲۵ درصد به علاوه یک رای را کسب کند که در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه این مهم در خصوص این دو نفر محقق نشد و نتیجه باید در دور دوم مشخص شود.

گرایش سیاسی محمدرضا منصوری (اصلاح‌طلب) و شهلا میرگلو بیات (اصولگرا) می‌باشد.

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید